خراسان: مخابرات به افزايش 12درصدي تعرفه مکالمه تلفن هم قانع نيست
 
اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات
این وبلاگ باهدف گرداوری مقالات خواندنی و جالب ، مجموعه مقالات فارسی عمومی و تخصصی در حوزه IT و اخبارفناوری وارایه نمونه سوال فراهم شده است.


خراسان: مخابرات به افزايش 12درصدي تعرفه مکالمه تلفن هم قانع نيست

 

 

مديرعامل مخابرات آخرين وضعيت قيمت مکالمات تلفن ثابت را تشريح کرد و گفت: متوسط استفاده ماهانه ايرانيان از تلفن ثابت، 6هزارو500 تومان است و افزايش 12درصدي پالس مکالمات تاثير محسوسي در صورت حساب هاي مشترکان تلفن ثابت نخواهد داشت.


به گزارش روزنامه خراسان شرکت مخابرات ايران پيشنهاد تغيير قيمت مکالمه تلفن ثابت و همراه را سال گذشته در قالب بسته پيشنهادي به شوراي رقابت ارائه کرد که اين پيشنهاد پس از بررسي با اندکي تغييرات مورد موافقت شوراي رقابت قرار گرفت و اين شورا با تهيه فرمول قيمت، هفته گذشته از تصويب 12 درصدي تعرفه تلفن ثابت خبر داد.


صابر فيضي در گفت وگو با مهر با تاکيد بر اين که تاکنون مصوبه شوراي رقابت براي افزايش 12 درصدي تعرفه به مخابرات ابلاغ نشده است، اظهار داشت: با فرمول تعيين شده نرخ هر پالس تلفن که هم اکنون 44.7 ريال است به حدود 51 ريال خواهد رسيد و اين در حالي است که پيشنهاد قيمت تمام شده مخابرات حدود 78.5 ريال بود؛ به اين معني که هر پالس مکالمه براي مخابرات در اين حد هزينه بر مي دارد اما شوراي رقابت با اين پيشنهاد موافقت نکرد.


مديرعامل مخابرات با بيان اين که نرخ پالس مکالمه براساس دستورالعمل تعيين شده از سوي شوراي رقابت محاسبه خواهد شد، ادعا کرد: اين فرمول افزايش 12 تا 15 درصدي تعرفه مکالمات تلفن ثابت را به همراه خواهد داشت اما حتي اين اعداد نيز قيمت تمام شده مخابرات را پوشش نخواهد داد. وي با تاکيد بر اين که 20 درصد درآمد مخابرات از محل تلفن ثابت است، مدعي شد: اين افزايش قيمت روي حساب هاي امسال مخابرات تغيير خاصي ايجاد نمي کند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
سه شنبه 24 آبان 1390برچسب:, :: 8:59
ازیتا کرمی

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ باهدف گرد اوری مطالب جالب و خواندنی و مسائل پیرامون دنیای نت و فن اوری گرد اوری شده است.
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات و آدرس azin64.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 32
بازدید کل : 1972
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



فال حافظ